דלג לתוכן
smatraffic logo
  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • בלוג
  • צרו קשר
  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • בלוג
  • צרו קשר
כניסה לאיזור אישי
התחבר/הירשם

אינסטגרם או טיקטוק – מי הרשת החברתית של 2021?

אם אתם צריכים לבחור באיזה פלטפורמת מדיה חברתית המותג שלכם צריך להשקיע, כדאי שתדעו כיצד לנווט במרחב הדיגיטלי המשתנה כל הזמן. עם עלייתה של טיקטוק בשנתיים האחרונות עולה השאלה – באיזה רשתות חברתיות חשוב שתהיה לכם נוכחות ואיזו מהן תוביל לחשיפה גדולה יותר – אינסטגרם הוותיקה או טיקטוק הצעירה?

יש לקחת בחשבון מספר היבטים כמו שוק היעד שלכם, המטרות והתקציב. במאמר זה נבחן את היתרונות והחסרונות של אינסטגרם וטיקטוק, ונכריע באיזה מהפלטפורמות כדאי לכם להשקיע. 

היתרונות של קידום באינסטגרם

הרשת החברתית החזקה הזו מביאה איתה יתרונות רבים לקידום אינסטגרם עסקי:

- מספקת פלטפורמה ויזואלית לביטוי יצירתי

אינסטגרם מאפשרת מגוון רחב של מדיומים והשיקה לאחרונה את תכונת הרילס החדשה שלה, המציגה סרטונים קצרים כמו טיקטוק. לצד רילס, ניתן גם להעלות תמונות סטטיות, סרטונים או לפרסם ל- IGTV התומך במשך וידאו ארוך יותר. משתמשים יכולים אפילו לקנות דרך אינסטגרם!

- קל להתחבר ולמצוא את קהל היעד

התחברות לקהל היעד שלכם באינסטגרם זה קל. בעזרת האשטאגים או מודעות ממוקדות, אתם יכולים להגיע עם התוכן שלכם בדיוק לאן שהוא צריך להגיע – הקהל הייעודי שלכם.

קידום באינסטגרם

- פרסום בתשלום באינסטגרם

פרסום בתשלום מאפשר למשווקים הדיגיטליים לפנות לקהל החשוב ביותר עבורם. אתם יכולים למקד דמוגרפיה ספציפית, מיקום ספציפי, תחומי עניין והתנהגויות באפליקציה, במנהל המודעות של אינסטגרם. פרסום באינסטגרם קיים זמן מה, כך שהממשק יעיל ופשוט לשימוש.

- Instagram Insights

אינסטגרם מציגה נתונים מקיפים בתוך האפליקציה אשר מתארים את ביצועי התוכן, הפעילות והקהל שלכם. תכונה זו היא יתרון כאשר אתם רוצים לקבל תמונת מצב מהירה של הביצועים שלכם באינסטגרם על מנת לבחון את אסטרטגיית התוכן והמעורבות שלכם.

החסרונות של קידום באינסטגרם

אך אפליקציה זו מגיעה גם עם כמה חסרונות:

- זה עלול להיות יקר ליצור תוכן באיכות גבוהה

כיום, יש ציפייה ממותגים ליצור תוכן אסתטי שהוא יצירתי ושובה לב כאחד. בשל כך, עליכם למצוא את המשאבים ליצירת תוכן מעולה, דבר שעלול להיות קשה עבור מותגים קטנים יותר. יש סיבה לכך שמותגים רבים מבצעים מיקור חוץ של שיווק דיגיטלי ותוכן.

- הצפת תוכן

אינסטגרם מספקת פונקציות רבות כמו אינסטגרם רילס, סטורי ו-IGTV. אך בעקבות כל התכונות הנהדרות הללו שאינסטגרם מציעה, משתמשים עלולים לחוות הצפה כתוצאה מכמות התוכן שהם נחשפים אליו בפלטפורמה, ולרצות לעבור לפלטפורמות פשוטות יותר כמו טיקטוק. 

- לא תומכת בקישורים חיצוניים

אינסטגרם שואפת לגרום למותגים להתמקד ביצירת תוכן מהנה ומרתק שישאיר את המשתמשים בפלטפורמה לפרקי זמן ארוכים. יש להימנע מכל קישורי ספאם בכל מחיר. זה יכול להיות מאתגר עבור מותגים שרוצים להוביל תנועה לאתר שלהם. למרבה המזל, ישנן דרכים חדשות לעקוף זאת, כגון שימוש בקישור בביו.

- מתאימה בעיקר לנייד

למרות שאינסטגרם מעדכנת את הפלטפורמה שלה כך שהיא תהיה ידידותית יותר לשימוש במחשב, כמו למשל לאפשר למשתמשים לגשת להודעות הפרטיות דרך מחשב, נוח להשתמש בה בעיקר דרך הטלפון, מה שעלול להגביל את טווח ההגעה.

מה היתרונות של קידום בטיקטוק?

גם טיקטוק מציעה יתרונות רבים:

- חשיפה למיליארדי משתמשים

טיקטוק הייתה האפליקציה שהורדה ביותר בספטמבר 2020, עם יותר מ-800 מיליון הורדות. סביר להניח שגם אתם תוכלו להפוך לוויראליים בפלטפורמה בגלל האלגוריתם הייחודי שלה.

קידום בטיקטוק

- הגעה לשווקים וצרכנים חדשים

טיקטוק תציג את הסרטון הקצר שלכם למי שהם חושבים שייהנה מהתוכן. היבטים רבים נלקחים בחשבון, אך זה יכול להיות הרבה יותר קל עבור טיקטוק למצוא את הקהל שאתם מחפשים או לעזור לכם לחקור קהל חדש.

- תוכן אותנטי ללא עריכה

טיקטוק מפורסמת בזכות תוכן הווידיאו האורגני והלא ערוך. משתמשי טיקטוק לועגים למותגים וסלבריטאים שיוצרים סרטונים ערוכים במיוחד. זה מוביל לעלויות ייצור נמוכות במיוחד.

החסרונות של קידום בטיקטוק

אך האפליקציה הצעירה מגיעה גם עם כמה חסרונות:

- מוניטין

למרבה הצער, מכיוון שטיקטוק מיועדת לחומר גלם אותנטי, זה עלול לגרום נזק למותג. האלגוריתם יכול גם להציג את התוכן שלכם לאנשים הלא נכונים והוא יכול להפוך במהירות לוויראלי מכל הסיבות הלא נכונות. לכן, חשוב להכיר את תדמית המותג ואת הקול שלכם כדי להעריך אם הוא יתאים לפלטפורמה.  

- פרסום יקר

פרסום בטיקטוק יכול להיות יקר, במיוחד אם אתה רוצה ליצור אתגר האשטאג ממותג או להיות במודעה הראשונה שמשתמש רואה בעת פתיחת האפליקציה. זה יכול לעלות עד 50,000 $ ליום.

- קהל יעד צעיר מאוד

רוב המשתמשים בטיקטוק נמצאים בטווח גילאים של 10-19. רוב המותגים לא פונים לקהל יעד בגיל כזה, כיוון שמדובר שפעמים רבות הם לא מסוגלים לרכוש בעצמם את המוצרים או השירותים המוצעים. לכן, חשוב לשקול האם זהו אכן הקהל שאתם מעוניינים להגיע אליו.

המנצחת הגדולה – אינסטגרם

אמנם טיקטוק נותנת "פייט" רציני לאינסטגרם, אך קשה להחליף את האפליקציה הוותיקה והאיכותית הזו. זו אפליקציה שמחזיקה מעמד כבר שנים רבות, בעלת אימפקט מוכח ופונקציות שונות ומגוונות. לכן, אנו סבורים כי קידום באינסטגרם חשוב מאוד עבור כל עסק.

אחרי שהבנתם שקידום באינסטגרם זו הדרך הנכונה לפתח את הדיגיטל העסקי שלכם, הגיע הזמן לפנות למומחים של SmarTraffic. אנו יודעים איך לקדם אתכם בצורה הכי מהירה וקלה באמצעות הבוטים המעולים שלנו. 

צרו קשר עוד היום עם הצוות המקצועי של SmarTraffic.

תוכן עניינים

מעוניינים בפרטים נוספים? רוצים לשמוע עוד על המערכת החדשנית?

למעבר לחבילות שלנו לחצו כאן
אל תיתן למתחרים שלך להגיע אלינו לפניך..

השאר פרטים כאן למטה:

פוסטים אחרונים

צ'אטבוט לאינסטגרם

איך צ'אטבוט לאינסטגרם יכול לגרום לעוקבים שלך להמיר יותר

בשנתיים-שלוש האחרונות, יש כל כך הרבה התפתחויות טכנולוגית שזה מרגיש כאילו כל יום מביא איתו פלטפורמות חדשות. אבל בתוך כל הים הזה של חידושים, יש...

קרא עוד >>

ממה ההבדל בין מערכת ניהול פרויקטים למערכת CRM?

תארו לעצמכם תרחיש: אתם בעלי עסק המעוניינים לייעל את הפעילות העסקית שלכם, לשפר את קשרי הלקוחות, ובסופו של דבר להגביר את הרווחיות של העסק, חלום...

קרא עוד >>
באנר סמל אינסטגרם

חשבון אינסטגרם נפרץ: כך תחזירו לפעילות את חשבון האינסטגרם שלכם

חשבון האינסטגרם שלכם נפרץ? ככה תחזירו אותו לפעולה בזמן קצר.

קרא עוד >>

מפת אתר

  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • צרו קשר
  • בלוג
  • מי אנחנו ואיך זה עובד
  • מדיניות ותקנון אתר
  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • צרו קשר
  • בלוג
  • מי אנחנו ואיך זה עובד
  • מדיניות ותקנון אתר

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי:

smatraffic logo

© 2021 I כל הזכויות שמורות ל-SmarTaffic

עוצב ונבנה ע"י סטודיו Marca