דלג לתוכן
smatraffic logo
  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • בלוג
  • צרו קשר
  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • בלוג
  • צרו קשר
כניסה לאיזור אישי
התחבר/הירשם

איסטגרם עסקי – איך להשיג לקוחות חדשים בעזרת האינסטגרם?

רוצים למכור יותר מהמוצרים והשירותים שלכם באינסטגרם? מחפשים רעיונות שיעזרו לכם להגדיל את המכירות? במאמר זה תגלו כיצד לטפח אינסטגרם עסקי ולקדם אותו בצורה נכונה.

בתור התחלה, אם אתם שואלים את עצמכם איך פותחים אינסטגרם עסקי, העניין פשוט מאוד. כל שעליכם לעשות הוא להגדיר את החשבון שלכם כחשבון עסקי כפי שניתן לראות בתמונה הבאה:

איך לעבור לאינסטגרם עסקי

כעת, תוכלו להשתמש במדריך שלנו לקידום אינטסגרם עסקי בצורה הטובה ביותר.

טיפ #1: הפכו את פרופיל האינסטגרם לחלון ראווה

הצעד הראשון להפוך את העוקבים שלכם באינסטגרם ללקוחות הוא בניית פרופיל יצירתי שמכוון לתפוס את תשומת ליבו של הקונה. בביוגרפיה שלכם, ברכו את הלקוחות לחנות וכללו קריאה ברורה לפעולה. הוספת מספר טלפון מועילה גם כן, כך שהקונים יוכלו ליצור איתכם קשר אם הם יזדקקו למשהו. ייתכן שתרצו גם לחלוק תמריץ כגון משלוח חינם לעוקבים באינסטגרם.

אם אתם מפרסמים באופן קבוע בסטורי, צרו אלבומי highlights שיציגו את המבצעים והמוצרים החדשים שלכם. הפכו את אלבומי ה- highlights לאטרקטיביים באמצעות תמונות ממותגות ויפות.

אינסטגרם חלון ראווה לעסקים

טיפ #2: מתגו את הפרופיל והפוסטים שלכם

כדי לבלוט בין כל המתחרים, צריך להיות לכם מסר מותג עקבי. מיתוג הפרופיל הוא חלק חיוני בתהליך של קידום אינסטגרם עסקי. הסתכלו על מותגים מבוססים וחזקים ותלמדו מהם על דפוסי הצבעים והמיתוג הייחודי.

להלן מספר דרכים למיתוג הפרופיל והתוכן שלכם לצורך זיהוי קל.

- פתחו סגנון אופייני בתמונות שלכם

אחת הדרכים בהן אתם יכולים לבנות זיהוי מותג היא לפרסם תמונות שניתן לזהות באופן עקבי. מכיוון שאינסטגרם היא פלטפורמה חזותית, כדאי לקחת את הזמן ללמוד כיצד לצלם את המוצרים שלכם או להקדיש תקציב עבור צלם שייצור תמונות של המוצרים והשירותים שלכם. אם תתכננו את הצילומים כמו שצריך, תוכלו ליצור מספיק תוכן שיספיק למספר חודשים.

- השתמשו בערכת צבעים ממותגת

כדי לפתח סגנון חזותי לאינסטגרם, בחרו צבעים בולטים כדי לייצג את הפרופיל שלכם. אתם יכולים לחקות את צבעי הלוגו שלכם ולהשתמש בגוונים משולבים עבור הפוסטים. או אולי לבחור שילובי צבעים חדשים כדי להוסיף עניין חזותי. גוונים כחולים עובדים היטב עבור דפי B2B וירוקים עבור פרופילים ידידותיים לסביבה. התנסו בשילובי צבעים שונים כדי למצוא מה מתאים לכם.

- בחרו האשטאגים המייצגים את המותג

האשטאגים מושכים קהל ועוזרים להעביר את המסר שלכם לקהל גדול יותר. הכינו רשימת האשטאגים המייצגים את המותג שלכם ואז חקרו אותם כדי לאמוד את הפופולריות שלהם באינסטגרם. אתם רוצים לבחור האשטאג שאינו פופולרי מדי, אשר ימשוך יותר מדי אנשים ויהיה קשה למצוא אתכם בתוכו, אלא אחד יותר ממוקד וקטן.

טיפ #3: הפעילו את הקונים עם תוכן אישי

אסטרטגיית תוכן באינסטגרם ופרופיל ממותג מקלים על בניית מערכות יחסים עם לקוחות עתידיים. מכיוון שקונים מופצצים בכל כך הרבה מסרים שונים, אין לכם הרבה זמן לתפוס את תשומת ליבם, ועוד פחות בכדי לגרום להם להרגיש בנוח. מדוע עליהם לבחור את העסק שלכם על פני אחרים?

הקשר בין אינסטגרם עסקי לקונים הוא חיוני לביצוע מכירה. כדי ליצור קשר, אתם רוצים לגרום להם להרגיש בבית. התוכן והמוניטין שלכם באינסטגרם הם כלי המכירות הטובים ביותר שלכם.

ההצעה שלנו היא לפתח קול אישי למותג שלכם כדי להתחבר לעוקבים שלכם ברמה האנושית. שימוש באימוג'ים בכיתוב שלכם עוזר להפוך את המותג לאישי יותר ונגיש יותר, כמו איש מכירות בחנות. כדאי גם לשתף סרטונים של אנשים המשתמשים במוצרים שלכם. אם הצרכנים יכולים לדמיין את עצמם משתמשים במוצרים שלכם, תהיה להם מוטיבציה לקנות וכך יהיה סיכוי טוב יותר לבצע מכירה.

אתגר אינסטגרם

טיפ #4: נהלו את חוויית הקניות באינסטגרם

להלן מספר דרכים בהן תוכלו לנהל את חווית הקניות באינסטגרם כדי להפוך עניין למכירה.

- תייגו מוצרים בפוסטים שלכם באינסטגרם

באמצעות אינטסגרם עסקי תוכלו לתייג את המוצרים שלכם בפוסטים. נצלו את מלוא היתרונות של תכונה זו על ידי הוספת כל המוצרים שלך לאינסטגרם דרך שופיפיי או עגלת קניות אחרת לבחירתכם. זה יקל על העוקבים שלכם לראות תמחור ופרטי מוצרים. שימו לב שכדי לאפשר קניות באינסטגרם, עליכם להגדיר ולקבל אישור לקניות באינסטגרם.

- סגרו את המכירה

איך גורמים לצרכנים לרצות באופן מוחלט את הפריט שאתם מוכרים באינסטגרם? ובכן, הטקטיקות שלמעלה יעזרו לכם לשים את עצמכם במצב הטוב ביותר האפשרי למכירה. עכשיו אתם צריכים לסגור את המכירה. הדבר החשוב ביותר הוא להציע מוצר הנחוץ באופן ייחודי לקונים. מה קורה בתקופה זו של השנה? חפשו רעיונות עונתיים ונסו להיות יעילים עבור הקונים. אם הם צריכים את זה, הם יקנו!

אם אתם מוכרים פריט אופנה כמו נעליים, הציעו דרך למשתמשים ללבוש את הנעליים ולשלב אותם עם מוצרים אחרים שאתם מציעים. שמלת קיץ יכולה לחבור לארנק וסנדלים. הענקת הצעות אלו לקונה מקלה על העסקה. אם קונה מתייחס לתרחיש והמוצר שימושי עבורו, המכירה תגיע קצת יותר בקלות.

- ספקו מידע ליצירת קשר

כאשר עוקב באינסטגרם מבצע רכישה, עליכם להיות זמינים לענות על שאלות אודות העסקה. תנו ללקוחות דרך ליצור איתכם קשר כדי שהם ירגישו בטוחים שאתם תהיו שם בשבילם אם תהיה להם בעיה.

כדאי לכלול מספר טלפון להזמנות וכן את כפתור שיוצר את פעולת השיחה. בפרופיל שלכם, הוסיפו אימייל או מספר טלפון כדי לתת ללקוחות דרכים נוספות ליצור איתכם קשר.

טיפ #5: קדמו מוצרים באמצעות פרסום באינסטגרם

לאחר שפיתחתם את אסטרטגיית התוכן שלכם באינסטגרם, תרצו לשווק את החנות שלכם עם מודעות אינסטגרם. אמנם אתם יכולים למשוך קונים באופן אורגני, אבל בואו נהיה כנים: אתם צריכים לשלם כדי להצליח באמת!

כדי לקדם פוסט באינסטגרם, יש לבחור את קהל היעד. ניתן לתת לאינסטגרם לבחור זאת אוטומטית, אך כדאי לעשות זאת באופן ידני. עליכם להבין מי האנשים שאליהם אתם מכוונים עם הפרסום שלכם.  תצטרכו גם להגדיר את תקציב המודעה ומשך הזמן שלה. אם אתם בעלי חנות קטנה, התחילו בתקציב קמפיין פרסום של 1000 עד 2000 שקל כדי לבדוק על איזה סחורה העוקבים שלכם מגיבים. אנו ממליצים לבחור שישה פוסטים, לנהל את הקמפיין במשך חודש שלם ולחלק את התקציב באופן שווה על כל הפוסטים. אינסטגרם נותנת לכם אפשרות להפעיל מודעות גם למשך שבוע.

לסיכום

המשיכה הוויזואלית של אינסטגרם הופכת אותו לערוץ מעבר לעסקים להגיע ללקוחות פוטנציאליים. וזו פלטפורמה אידיאלית לספר את סיפור המותג שלכם בצורה משכנעת.

כדי להפוך עוקב אינסטגרם ללקוח נאמן, חשוב ליצור תוכן שמדבר ללקוחות פוטנציאליים בקול המותג הייחודי שלכם. והמוצרים שלכם ימשכו טוב יותר את הצרכנים אם הם יוכלו לדמיין את מוצרים אלה בחייהם.

הנה נוסחה מהירה שיש לזכור בעת קידום אינסטגרם עסקי:

תוכן טוב + אמון + קלות רכישה = מכירה

אם אתם מכירים את הקהל שלכם, אתם יכולים לתת מענה לרצונות ולצרכים שלהם וליצור קשר רגשי קריטי לביצוע המכירה.

חברת SmarTraffic כאן כדי לעזור לכם לקדם את האינסטגרם העסקי שלכם באמצעות בוט לאינסטגרם עם השירות שלנו, תרוויחו מאות עוקבים ולקוחות פוטנציאליים. אנו ממליצים לכם לבחון את החבילות השונות שאנו מציעים ולבחור את זו שתתרום לקידום העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. זכרו שהאינסטגרם הוא פתח משמעותי לקידום העסק והעלאת המכירות שלכם. 

צרו קשר עוד היום עם הצוות המקצועי של SmarTraffic.

תוכן עניינים

מעוניינים בפרטים נוספים? רוצים לשמוע עוד על המערכת החדשנית?

למעבר לחבילות שלנו לחצו כאן
אל תיתן למתחרים שלך להגיע אלינו לפניך..

השאר פרטים כאן למטה:

פוסטים אחרונים

צ'אטבוט לאינסטגרם

איך צ'אטבוט לאינסטגרם יכול לגרום לעוקבים שלך להמיר יותר

בשנתיים-שלוש האחרונות, יש כל כך הרבה התפתחויות טכנולוגית שזה מרגיש כאילו כל יום מביא איתו פלטפורמות חדשות. אבל בתוך כל הים הזה של חידושים, יש...

קרא עוד >>

ממה ההבדל בין מערכת ניהול פרויקטים למערכת CRM?

תארו לעצמכם תרחיש: אתם בעלי עסק המעוניינים לייעל את הפעילות העסקית שלכם, לשפר את קשרי הלקוחות, ובסופו של דבר להגביר את הרווחיות של העסק, חלום...

קרא עוד >>
באנר סמל אינסטגרם

חשבון אינסטגרם נפרץ: כך תחזירו לפעילות את חשבון האינסטגרם שלכם

חשבון האינסטגרם שלכם נפרץ? ככה תחזירו אותו לפעולה בזמן קצר.

קרא עוד >>

מפת אתר

  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • צרו קשר
  • בלוג
  • מי אנחנו ואיך זה עובד
  • מדיניות ותקנון אתר
  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • צרו קשר
  • בלוג
  • מי אנחנו ואיך זה עובד
  • מדיניות ותקנון אתר

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי:

smatraffic logo

© 2021 I כל הזכויות שמורות ל-SmarTaffic

עוצב ונבנה ע"י סטודיו Marca