דלג לתוכן
smatraffic logo
  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • בלוג
  • צרו קשר
  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • בלוג
  • צרו קשר
כניסה לאיזור אישי
התחבר/הירשם

אינסטגרם IGTV – הפיצ'ר של אינסטגרם שכבש את העולם

IGTV הוא המקום בו ניתן לפרסם סרטונים ארוכים באינסטגרם. מדובר בפלטפורמה נהדרת להצגת מוצרים, מתן עצות סטיילינג ופינות קבועות של שאלות ותשובות. IGTV תורם ליצירת קשר עם הקהל וצריך לתפוס מקום משמעותי באסטרטגיית השיווק של העסק שלכם.

במדריך הזה, נסביר בדיוק מה זה IGTV ואיך זה יכול לעזור לכם עם קידום באינסטגרם.

מה זה IGTV?

אם אינסטגרם רילס זו התשובה של אינסטגרם לטיק טוק, אז IGTV היא התשובה של אינסטגרם ליוטיוב – פלטפורמה מותאמת לנייד לצפייה בתוכן וידאו שאורכו עד 60 דקות.

במקור, IGTV תמך רק בסרטונים אנכיים. עם זאת, הפלטפורמה התפתחה מאז ותומכת גם בסרטונים אופקיים, מה שמפתח הזדמנויות חדשות ליוצרים שמשתפים את הסרטונים שלהם גם ביוטיוב. בעת פרסום סרטון חדש, משתמשים יכולים לשתף תצוגה מקדימה של 15 שניות לסטורי שלהם. זוהי אחת הדרכים היעילות ביותר להשיג חשיפה לסרטון IGTV ולהעלות את כמות הצפיות בו.

בנוסף, לאחר שתשתפו סרטון, כרטיסייה חדשה תהיה זמינה בפרופיל האינסטגרם שלכם – שם יוכלו המבקרים לחקור את כל סרטוני ה- IGTV שלכם במקום אחד. חשוב לדעת כי בקרוב יוצרי תוכן ל-IGTV יוכלו לקבל תשלום עבור הסרטונים שהם יעלו בעזרת הפרסומות שיופיעו בסרטונים שלהם. זוהי הזדמנות להרוויח כסף מאסטרטגיית השיווק שלכם.

IGTV

6 טיפים לשימוש ב- IGTV לעסקים

תוהים כיצד להוסיף תוכן IGTV לאסטרטגיית השיווק שלכם? מחפשים רעיונות יצירתיים לסרטוני שלכם באינסטגרם?

ניתן כאן שישה טיפים הנוגעים בשימוש ב- IGTV כדי להגדיל את החשיפה של המותג שלכם לקהל אינסטגרם חדש.

טיפ #1: הגיעו לקהל חדש עם תוכן וידאו שפורסם בעבר

IGTV מספק את ההזדמנות המושלמת לעשות שימוש חוזר בתוכן הווידאו הפופולרי שלכם ולהעניק לו חיים חדשים. אתם יכולים לפרסם מחדש סרטונים שפרסמתם ביוטיוב ובפייסבוק, או לשדר בלייב סרטונים שהוקלטו מראש. סרטוני טיפים קצרים זה דבר שתמיד נהדר לשתף. כמובן שחשוב להשתמש בכלי ההאשטאג בכל פרסום של סרטון.

אם יש לכם סרטונים שצילמת אופקית, יהיה עליכם לערוך אותם כך שהם יהיו בפורמט הווידאו האנכי. לאחר שתפרסמו מחדש את הסרטונים שלכם ל- IGTV, עקבו אחר האופן שבו הקהל שלכם מגיב לתוכן הווידיאו הארוך. בהתבסס על נתונים אלה, תוכלו לחשוב על רעיונות חדשים שיתאימו לתכנים שהקהל אהב במיוחד.

טיפ #2: בנו קהל נישתי עם תוכן בלעדי

שיתוף תוכן בלעדי עם הצופים יעזור לכם לבנות קהל ייעודי לערוץ IGTV שלכם. חשיפת הקהל שלכם למנות קבועות של תוכן פנימי מעניין יכול לסייע לצופים לפתח קשר רגשי לעסק שלכם.

התוכן שאתם משתפים יכול להיות סרטונים ארוכים באינסטגרם של מאחורי הקלעים המציגים פיתוח, הפקה והפצה של מוצרים. הדבר הטוב ביותר הוא שסרטונים אלה לא דורשים עריכה נוספת. אנשים אוהבים לצפות בתוכן אותנטי.

טיפ #3: שתפו סרטוני הדרכה שמציגים את תכונות המוצר

עסקים רבים משתמשים ב- IGTV חשיפה באינסטגרם כדי לשלב את המוצרים שלהם בתכני הדרכה כמו סמינרים מקוונים וסרטוני הדרכה. סרטוני הדרכה הם תמיד דרך טובה להציג את המוצרים שלכם ואין להם תאריך תפוגה (אלא אם אתם מעדכנים את המוצר שלכם לעתים קרובות).

כדי לקחת את הסרטונים שלכם לשלב הבא, למדו את העוקבים משהו חדש על העסק שלכם ואפשרו להם לעקוב אחר מה שאתם עושים בזמן אמת. לא משנה מה אתם מציעים – הדרכות איפור, סרטוני בישול, שיעורי כושר או הסבר על מוצרי אלקטרוניקה – באמצעות העלאת סרטוני הדרכה רבים, תוכלו ליצור ספריית וידאו מקוונת שתהיה רלוונטית ומעניינת עבור העוקבים שלכם לעוד זמן רב.  

סרטונים ארוכים באינסטגרם

טיפ #4: פיתוח קהילה באמצעות סרטונים קבועים

IGTV חשיפה באינסטגרם זו צורה מודרנית של טלוויזיה, כך שתוכלו לגשת אליה בצורה דומה על ידי שיתוף סרטון שבועי או חודשי בזמן חוזר. עקביות חשובה מכיוון שאנשים אוהבים שגרה. פרסום פרקים בלוח זמנים רגיל יגרום לכך שהקהל שלכם יתרגל לחזור ולצפות בסרטון בערוץ IGTV שלכם.

טיפ #5: אירוח מפגש שאלות ותשובות יעזור ליצור קשר ישיר עם לקוחות

מענה לשאלות מהקהל שלכם זו דרך מדהימה לשפר את המעורבות תוך מתן מידע שימושי. אם אתם מציבים את עצמכם כפתוחים ומחויבים לדיון ומענה על שאלות, אנשים יתחילו לבטוח ולהסתמך על העסק שלכם.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לארח מפגשי שאלות ותשובות מתוכננים. אספו את שאלות הלקוחות הפופולריות ביותר, צרו סרטון שעונה על שאלות אלה ופרסמו אותו בערוץ IGTV שלכם. שימוש בפיצ'ר השאלות בסטורי שלכם היא דרך מצוינת לאסוף שאלות רלוונטיות. לאחר מכן תוכלו להגיב אליהן בפרק IGTV הבא שלכם.

טיפ #6: הציגו סיפורים של לקוחות

אין דבר משכנע יותר עבור צרכנים מאשר לקוחות שמדברים על הסיבה שהם אוהבים את המותג שלכם. קחו צ'אנס והראו כמה מהלקוחות הנאמנים שלכם בסרטוני IGTV. הזמינו אותם להופיע בסרטון ותנו להם לספר לצופים מדוע הם אוהבים את המוצרים או השירותים שלכם.

המומחיות שלנו ב-SmarTraffic היא לעזור לכם לקדם את העסק שלכם בצורה היעילה והטובה ביותר. כמובן שעליכם לעבוד קשה כדי להפוך את האינסטגרם העסקי שלכם למוביל ופופולרי, אך עם עזרה מאחד הבוטים המעולים שלנו, העבודה תהיה הרבה יותר קלה. 

צרו קשר עוד היום עם הצוות המקצועי של SmarTraffic.

תוכן עניינים

מעוניינים בפרטים נוספים? רוצים לשמוע עוד על המערכת החדשנית?

למעבר לחבילות שלנו לחצו כאן
אל תיתן למתחרים שלך להגיע אלינו לפניך..

השאר פרטים כאן למטה:

פוסטים אחרונים

צ'אטבוט לאינסטגרם

איך צ'אטבוט לאינסטגרם יכול לגרום לעוקבים שלך להמיר יותר

בשנתיים-שלוש האחרונות, יש כל כך הרבה התפתחויות טכנולוגית שזה מרגיש כאילו כל יום מביא איתו פלטפורמות חדשות. אבל בתוך כל הים הזה של חידושים, יש...

קרא עוד >>

ממה ההבדל בין מערכת ניהול פרויקטים למערכת CRM?

תארו לעצמכם תרחיש: אתם בעלי עסק המעוניינים לייעל את הפעילות העסקית שלכם, לשפר את קשרי הלקוחות, ובסופו של דבר להגביר את הרווחיות של העסק, חלום...

קרא עוד >>
באנר סמל אינסטגרם

חשבון אינסטגרם נפרץ: כך תחזירו לפעילות את חשבון האינסטגרם שלכם

חשבון האינסטגרם שלכם נפרץ? ככה תחזירו אותו לפעולה בזמן קצר.

קרא עוד >>

מפת אתר

  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • צרו קשר
  • בלוג
  • מי אנחנו ואיך זה עובד
  • מדיניות ותקנון אתר
  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • צרו קשר
  • בלוג
  • מי אנחנו ואיך זה עובד
  • מדיניות ותקנון אתר

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי:

smatraffic logo

© 2021 I כל הזכויות שמורות ל-SmarTaffic

עוצב ונבנה ע"י סטודיו Marca