דלג לתוכן
smatraffic logo
  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • בלוג
  • צרו קשר
  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • בלוג
  • צרו קשר
כניסה לאיזור אישי
התחבר/הירשם

בניית אתרים ב-2022: איך תמצאו בונה אתרים שבאמת מתאים לכם?

תהליך בניית האתר לעסק נחשב לאתגר מורכב, הדורש קבלת מכלול החלטות, מציאת פתרון לבעיות או דילמות מסוימות והתמודדות עם מנעד רגשי שנע בין ריגוש ועד תסכול. המשותף לכל אלה, הוא שכולם תלויים באנשי המקצוע עמם תעבדו ולכן חשוב מאוד למצוא את בונה האתרים שמתאים לכם, לאישיות שלכם וגם לכל המטרות העסקיות.

איך מוצאים את בעל המקצוע המושלם?

בניית אתרים היא שוק יחסית רווי בישראל, שמציע קשת רחבה ביותר של אנשי מקצוע בכל רמת מומחיות והתמקצעות, וותק וגם תקציב. לכן הנקודה הטובה ביותר להתחיל ממנה היא לצאת לגישוש עצמאי, שבמסגרתו תעריכו בעצמכם את פועלם ועבודותיהם של בוני אתרים שאיתרתם ברשת.

אפשר לחפש שירותי בניית אתרים בהתאם למיקומכם הגיאוגרפי, לבקש ממכרים או עמיתים מקצועיים המלצות טובות וגם לחטט באתרים שאהבתם ולהבין מי עומד מאחוריהם. לרוב, המידע הזה יופיע בסוף עמוד הבית, פשוט גללו אותו עד סופו.

מכל הנתונים שאספתם, מומלץ לתעד לעצמכם את 3-4 החברות (או הפרילנסרים) שהכי התחברתם לעבודתם ושגם נמצאו הכי מתאימים. כעת, בצעו מול כל אחד מהם את הפעולות הבאות:

בקרו באתר של בונה האתרים הרלוונטי

כל עוד לא עשיתם זאת עדיין, משום שקיבלתם את פרטי איש המקצוע כהמלצה למשל, רצוי להגיע לאתר עצמו ולבדוק אותו. האתר משמש כאינדיקטור די יעיל לסגנון, המומחיות ורמת היכולות של הבונה וגם צריך לעשות לכם איזה "קליק" שמסגיר שאהבתם את מה שאתם רואים.

כמובן שלא העיצוב עצמו הוא מה שאמור למשוך אתכם, אלא הסטנדרטים, האסתטיקה, נוחות השימוש באתר וגם הרמה הטכנולוגית. חברה טובה לבניית אתרים תדע להשתמש בכל אלה כדי לשקף במדויק את העסק והסגנון שלכם ולא את שלה. האתר אמור להיראות עדכני, נעים לגלישה, מרשים וויזואלית ובעל חוויית משתמש מוצלחת.

אל תפסחו על תיק העבודות

תיק העבודות הוא קורות החיים של חברות לבניית אתרים ואמור להציג דוגמאות לעבודות קודמות כדי לזהות ולאבחן את כל הנתונים שהזכרנו בטיפ הקודם. שימו לב כאן לנוחות השימוש, למראה המקצועי, האם האתרים לדוגמה משקפים עסקים שדומים לכם בעיקר מבחינת המהות והגודל? אם אתם פועלים בתחום ספציפי, האם צפיתם בדוגמה טובה מהתחום?

שוחחו עם החברה טלפונית

אם השארתם פרטים, ביצעתם התקשרות דרך הווצאפ, שלחתם לחברה מייל או יצרתם קשר טלפוני – הישארו ערניים ושימו כעת לב לדרך ההתקשרות עמכם. מכאן והלאה, עליכם להבין האם מדובר בחברה נגישה ומסבירה פנים, האם נשאלתם לגבי סוג העסק ולגבי פרטים שקשורים לפרויקט, האם ניסו למכור לכם במקום להתייחס לצורך שלכם תחילה, האם הסבירו לכם בצורה מפורטת ומלאה על כל מה שחשוב לכם לדעת?
דינמיקה טובה היא עניין הכרחי מאוד, שכן ההתקשרות עם חברת בניית האתר שלכם תימשך לפחות כמה חודשים ולכן אסור לצאת לדרך בלי בדיקתה.

בדקו שאין פגיעה בזכויות שלכם

לא מעט בעלי אתרים ש"נפלו" על בונה אתרים מפוקפק, מספרים בכאב גדול על החוזה שאילץ אותם להשאיר לו גישה ושליטה מלאים מבלי שיכלו לעשות דבר. עליכם לוודא שהחברה יוצרת מולכם הסכם ברור ומפורט שמכיל כתובת אתר שרשומה כנכס העסקי שלכם ושלכם בלבד, שמכיל אפיון מקצועי כפי שנעשה לכם במעמד הפגישה ההתחלתית, שאין תנאים שכובלים אתכם לחברה בסיום הפרויקט ושאיש הקשר שעמו אתם עובדים מצוין בחוזה ושהסכמתם לעבוד עמו, מתוך תפיסתו כגורם מקצועי בקיא ותקשורתי.

ועוד כמה נקודות לבחירת חברה טובה לבניית אתרים:

• תשאלו, תחקרו ותבדקו כמה פעמים שצריך מה כולל השירות – בניית האתר היא עניין יקר ורב משקל לפעילותכם העסקית מכאן והלאה. אם תהליך העבודה לא ברור לכם, לא קיבלתם תשובות מספקות לגבי עניין מסוים, אם נתקלתם בהגדרות מקצועיות שאינכם מכירים, אל תהססו לבקש הבהרות ורצוי בכתב. בנוסף, בקשו פירוט של כל הדברים שאינם נכללים במסגרת השירות המוצע לכם, כדי שתוכלו לבלום הפתעות לא נעימות בהמשך. לרוב דברים אלה יהיו למשל רכישת הדומיין ואחסון האתר.

• קבעו מראש את התקציב – טווח המחירים לכל בניית אתר על סמך אפיון אישי עשוי להיות רחב מאוד, בהתאם לגודל האתר, לוחות הזמנים, דרישות אישיות, תוספת של פיצ'רים טכנולוגיים שונים ועוד. נסו לאמוד את התקציב שלכם ביחס לטווחי המחירים שקיבלתם ממספר חברות ולהבין האם הסכום הסופי תואם את הערך וההכנסות שיתקבלו מהאתר כנכס, בסופו של דבר.

• אל תוותרו על תהליך האפיון – עסקים רבים שומעים על האפשרות לבנות לעצמם אתר ע"י מענה למספר שאלות, מה שנותן קווים כלליים מאוד לבונה האתר, אבל בטח שלא מרחיב לגבי כל האפשרויות שיהיו בו לעסק מכאן והלאה. האפיון צריך להביא בחשבון הגדרת מטרות, ניתוח מתחרים, את סוג קהל היעד ועוד.

• ולסיום – בחרו חברה לבניית אתרים שמבינה את הצרכים האישיים שלכם, שמנוסה בתחום ובעלת הבנה וחשיבה עסקית מעולה. אם החברה מתמחה גם בביצוע שיווק דיגיטלי לעסקים כשירות המלווה את העסק שלכם לאורך הדרך, תוכלו ליהנות מהאפשרות להישאר רק אצל חברה מקצועית אחת שתבצע עבורכם את כל שירותי הדיגיטל.

תוכן עניינים

מעוניינים בפרטים נוספים? רוצים לשמוע עוד על המערכת החדשנית?

למעבר לחבילות שלנו לחצו כאן
אל תיתן למתחרים שלך להגיע אלינו לפניך..

השאר פרטים כאן למטה:

פוסטים אחרונים

צ'אטבוט לאינסטגרם

איך צ'אטבוט לאינסטגרם יכול לגרום לעוקבים שלך להמיר יותר

בשנתיים-שלוש האחרונות, יש כל כך הרבה התפתחויות טכנולוגית שזה מרגיש כאילו כל יום מביא איתו פלטפורמות חדשות. אבל בתוך כל הים הזה של חידושים, יש...

קרא עוד >>

ממה ההבדל בין מערכת ניהול פרויקטים למערכת CRM?

תארו לעצמכם תרחיש: אתם בעלי עסק המעוניינים לייעל את הפעילות העסקית שלכם, לשפר את קשרי הלקוחות, ובסופו של דבר להגביר את הרווחיות של העסק, חלום...

קרא עוד >>
באנר סמל אינסטגרם

חשבון אינסטגרם נפרץ: כך תחזירו לפעילות את חשבון האינסטגרם שלכם

חשבון האינסטגרם שלכם נפרץ? ככה תחזירו אותו לפעולה בזמן קצר.

קרא עוד >>

מפת אתר

  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • צרו קשר
  • בלוג
  • מי אנחנו ואיך זה עובד
  • מדיניות ותקנון אתר
  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • צרו קשר
  • בלוג
  • מי אנחנו ואיך זה עובד
  • מדיניות ותקנון אתר

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי:

smatraffic logo

© 2021 I כל הזכויות שמורות ל-SmarTaffic

עוצב ונבנה ע"י סטודיו Marca