smatraffic logo
  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • בלוג
  • צרו קשר
תפריט
  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • בלוג
  • צרו קשר
כניסה לאיזור אישי
התחבר/הירשם

8 דרכים להשיג יותר עוקבים באינסטגרם – שהמשפיענים לא רוצים שתגלו

אינסטגרם זה כבר הרבה יותר מפשוט אפליקציה לשיתוף תמונות. יש לאפליקציה יותר ממיליארד משתמשים פעילים מדי חודש – כן, מיליארד. ובעוד שרוב המשתמשים נמצאים בארה"ב, יש לה גם נוכחות מאסיבית ברחבי העולם, עם בסיסי משתמשים גדולים בהודו, ברזיל, אינדונזיה ורוסיה. כמובן שגם בישראל אחוזי השימוש הם גבוהים במיוחד.

אינסטגרם גם פונה בעיקר לקהל הצעיר, כאשר הקהל מתחת לגיל 30 מהווה כ- 60% מהפלטפורמה, ובני נוער נמשכים לאפליקציה במספרים הולכים וגדלים.

מותגי B2C יכולים לעשות רווח גדול מאינסטגרם. בין אם אתם משווקים מסעדה מעולה, מכונית יפה או גאדג'ט משרדי מדהים, אינסטגרם עסקי זו הדרך ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים שרוצים לצרוך תוכן פשוט, אנרגטי ומרתק ויזואלית. אך בשביל זה צריך שיהיה לכם הרבה עוקבים באינסטגרם. בואו ללמוד איך לעשות זאת.

מה זה קידום באינסטגרם?

קידום באינסטגרם זו הדרך שבה עסקים מתחברים לקהל היעד שלהם ויוצרים איתם קשר באמצעות תמונות וסרטונים. בשנים האחרונות אינסטגרם הפכה לכלי נהדר למותגים שרוצים להראות למשתמשים את התרבות הארגונית שלהם ודרך כך לשווק מוצרים ושירותים בצורה חדשה ומרגשת.

קידום באינסטגרם מתבצע באמצעות כל הפונקציות השונות של הפלטפורמה, כמו סטורי, פוסטים רגילים, אינסטגרם רילס, אינסטגרם igtv, אינסטגרם לייב וכו'. לרוב הדבר מושך לקוחות חדשים תוך בניית נאמנות למותג וביסוס זהות המותג.

אינסטגרם גם מספקת insights, כלומר נתונים לגבי החשבון, בחינם על מנת לעקוב אחר צפיות ומעורבות בסטורי ובפוסטים שלך עם אפשרות להסתכל על מידע דמוגרפי כגון מין, גיל, מיקום ושעות פעילות.

בעזרת אינסטגרם תוכל ליישם אסטרטגיות שיווק מרכזיות בדרכים יצירתיות המשקפות את המותג שלך, כולל שיווק באמצעות משפיענים, פרסומות, מתנות ועוד. שיווק באינסטגרם הוא נהדר לעסקים שרוצים להמיר יותר לידים, להגדיל מכירות, ליצור נאמנות למותג ולמצב את עצמם כמובילי דעה משפיעים בשוק.

8 דרכים להשיג יותר עוקבים באינסטגרם

למרות שאינסטגרם אהובה על אנשים בכל רחבי העולם, משווקים רבים לא מכירים אותה מספיק כמו שהם מכירים את פייסבוק, טוויטר או אפילו לינקדאין. זה יכול להוביל לקצת הלם תרבות כשאתה מגלה אסטרטגיית שיווק באינסטגרם שעובדת עבורך.

וכמובן שעוקבים – עוקבים, אדוקים ואמיתיים – הם אבן הפינה להצלחה.

כך תוכל להשיג יותר עוקבים לאינסטגרם העסקי שלך:

1. קדם את האינסטגרם שלך ברשתות חברתיות נוספות.

רוב המשתמשים נמצאים בכמה פלטפורמות חברתיות שונות, כך שתוכל תמיד להשתמש בהן על מנת ליידע את העוקבים שלך על חשבון האינסטגרם החדש של העסק. אם הם אוהבים את התוכן שלך, סביר להניח שהם יעקבו אחריך – וזה ייתן לך פלטפורמה נוספת שדרכה תוכל להגיע אליהם עם המסרים שלך.

חשבון עסקי באינסטגרם גם חייב להיות מקושר לפייסבוק, כך שתוכל תמיד לשתף את הפוסטים שלך באינסטגרם בדף הפייסבוק שלך, ולתת לעוקבים שלך הצצה למה הם יכולים לצפות בפיד האינסטגרם החדש שלך.

2. השתמש בהאשטאגים פופולריים.

אינסטגרם מונעת על ידי האשטאגים, בדיוק כמו טוויטר, ושימוש בהאשטאגים הנכונים בזמן הנכון יכול להפוך את הפוסטים שלך לגלויים הרבה יותר, למשתמשים רבים יותר. מטבע הדברים, עליך תמיד לבדוק היטב את משמעות ההשטאג לפני שאתה משתמש בו, ולהיות בטוח שאתה משתמש רק בתגים המתאימים לזהות המותג שלך.

כדי להגדיל את התעבורה, הלייקים והעוקבים שלך, נסה את האשטאגים הפופולריים ביותר באינסטגרם:

#love (1,271,692,015)

#instagood (742,795,562)

#photooftheday (507,358,504)

#cute (418,686,470)

#tbt (413,049,020)

#followme (392,011,012)

ההאשטאגים הפופולריים ביותר אכן משתנים מעת לעת, לכן עקוב אחר הנתונים הסטטיסטיים העדכניים ביותר. כמובן שחשוב להשתמש גם בהאשטאגים שאינן כל כך פופולריים, על מנת להגיע לקהל מצומצם ביותר ולא להיאבד בתוך השפע. כמו כן, שימוש בהאשטאגים כלליים מדי עלול להיות לא מתאים וליצור אפקט שלילי, לכן יש לחשוב לפני השימוש בכל האשטאג.

האשטאג

3. עקוב אחר האשטאגים (גם אם הם לא כל כך פופולריים).

אינסטגרם רואה חשיבות גדולה לתגובות, יותר מאשר פלטפורמות אחרות. אם אתה רוצה שעוקבים יתעסקו בתוכן שלך, כדאי לך לעשות את הצעד הראשון.

עקוב אחר האשטאגים בנישה שלך, גם אם הם לא מובילים לתנועה רבה מדי יום, ותגיב לתמונות תואמות כדי לבנות קשר. אם יש לך עסק מקומי, וודא שההאשטאגים שאתה בוחר ממוקדים גיאוגרפית לאזור שלך.

4. צור תוכן וידאו מרתק.

תוכן הווידאו חשוב מאוד בפייסבוק ובטוויטר. אסור להתעלם מכך גם באינסטגרם!

באינסטגרם, המעורבות גדלה מהר יותר עבור סרטונים מאשר עבור תמונות. האמת היא שאנשים פחות מתים על סרטונים מוזרים, משכנעים וקצרים.

אם עוד לא עשית שימוש ב- אינסטגרם igtv – הגיע הזמן. גם אינסטגרם רילס זו דרך נהדרת להביא לעוד עוקבים באינסטגרם. ובנוסף לפרסום סרטון שהוקלט מראש לפחות פעם בשבוע, אל תשכחו את אינסטגרם לייב. שום דבר לא מציג "אותנטיות" כמו וידאו בשידור חי: צילומי סמארטפונים מעט "מפוקסלים" יכולים להיות הרבה יותר פופולריים מסרטון מקצועי, במיוחד בפלטפורמה שמלאה בבני 20.

בנוסף, כשתעלה לשידור חי באינסטגרם, תקבל מקום בולט בפיד של העוקבים שלך עד שתסיים את העניינים. לאחר מכן, עדיין תהיה לך הזדמנות לשתף את השידור החי בשידור חוזר למי שפספס אותו.

5. ייעל את דף העסק שלך.

הדף של העסק שלך באינסטגרם הוא הפנים הציבוריות שלו – ויש הרבה מה לעשות על מנת לשפר אותו.

הדף העסקי הוא ההזדמנות שלך להציג את עצמך לעולם האינסטגרם ולקבל קצת טראפיק לאתר האינטרנט של העסק. זהו אחד המקרים הנדירים שבהם הקישור הישיר לאתר שלך זו דרך הפעולה הטובה ביותר, אך דף נחיתה מיוחד עבור משתמשי אינסטגרם יכול להיות יעיל עוד יותר.

כדי לסדר את הדף העסקי, תזדקק לשם משתמש ממותג, ביו מעודכן ומלא, תמונת פרופיל וכיתובים לתמונות שלך. עליך להוסיף גם אפשרויות חשובות ליצירת קשר כמו שיחת טלפון, אימייל והוראות הגעה. אלה יופיעו ככפתורים הניתנים ללחיצה בפרופיל שלך.

יש יותר מדי דפי אינסטגרם מלאים למחצה או שננטשו על ידי החברות שלהם לאחר ההרשמה.

6. פרסם בעקביות ואל תפסיק.

אם אתה בוחר להוסיף את אינסטגרם לאסטרטגיית השיווק שלך, זכור שזו התחייבות גדולה: מותגים צריכים לשאוף לפרסם לפחות פעם ביום. ברגע שיש אתה נכנס לקצב ועומד בו, הגדל את כמות התוכן ותגיע לשניים או שלושה פוסטים ביום, על מנת להגדיל את התחרותיות.

אינסטגרם דורשת תמונות איכותיות ומעניינות כדי להוביל אנשים להתעניין בתוכן שלך, כך שאם אתה לא סוכנות צילום, כדאי שלא תגיע לרף של שמונה עד עשרה פוסטים ביום – רף שנחשב מקובל בפלטפורמות כמו טוויטר למשל.

הצורך בעקביות גם הופך את תזמון הפוסטים שלך למכריע יותר, לכן תבחן את השעות הטובות ביותר לפרסום באינסטגרם. לא מזיק לבדוק את הזמנים האופטימליים לפרסום בפלטפורמות חברתיות אחרות.

משפיענים באינסטגרם

7. מעקב, לייקים ותגובות.

נוסחה פשוטה זו יכולה להביא לך הרבה עוקבים באינסטגרם במהירות – אבל יש בזה קצת יותר.

הדרך המהירה ביותר להעלות את מספר העוקבים שלך היא להתחיל עם העוקבים של המתחרים הקרובים ביותר לעסק שלך. באופן כללי, ככל שהעסק שלך מקומי יותר, כך הוא יעיל יותר.

צור קשר ישיר עם אותם עוקבים על ידי מעקב אחריהם, מתן לייקים לתמונות שלהם והשארת תגובות. אתה יכול אפילו לחזור על התהליך בימים שונים עד שתראה תגובה. מחקר ראשוני בנושא זה, מראה שכאשר הוא נעשה תוך מחשבה, מגע אישי הוא יעיל להפליא. מתוך 100 אנשי קשר, אתה עשוי לגלות שכמעט שליש יעקבו אחריך בחזרה.

8. השתמש בשיווק באמצעות משפיעני רשת.

אין שום דבר חדש בשיווק באמצעות משפיענים, אבל אינסטגרם היא הבית הנוכחי של תופעה זו באינטרנט. משפיעני רשת הם כוכבי הרוק של עולם המדיה החברתית. מכיוון שהעוקבים שלהם כל כך מעורבים, יש להם את הכוח לשלוח משתמשים פעילים ומוכנים לקנות הישר אלייך.

כדי להתחיל בשיווק באמצעות משפיעני רשת, כל שעליך לעשות הוא למצוא חשבונות גדולים בנישה שלך. בדרך כלל, נדרשים לפחות 20,000 משתמשים על מנת שהפרסום יהיה יעיל. משם, צור קשר ישירות עם בעל החשבון – רוב המשפיעים המנוסים יפרטו בפרופיל שלהם כתובת דוא"ל ליצירת קשר – ובדוק לגבי שיעורי השיווק הממומן שלהם.

אינסטגרם זה כלי נהדר עבור הגעה ללקוחות חדשים ומכירות גבוהות יותר, אך צריך לדעת איך להשתמש בו בצורה נכונה. הצוות של SmarTraffic מתמחה בתחום ונמצא כאן עבורך כדי לדאוג לקדם את האינסטגרם העסקי שלך בצורה הטובה יותר באמצעות השירותים המקצועיים והאיכותיים שלנו. 

צרו קשר עוד היום עם הצוות המקצועי של SmarTraffic.

תוכן עניינים

מעוניינים בפרטים נוספים? רוצים לשמוע עוד על המערכת החדשנית?

למעבר לחבילות שלנו לחצו כאן
אל תיתן למתחרים שלך להגיע אלינו לפניך..

השאר פרטים כאן למטה:

פוסטים אחרונים

באנר סמל אינסטגרם

קידום אינסטגרם – איך לעשות את זה נכון?

במאמר הבא נסביר את החשיבות העצומה של שיווק באינסטגרם ושל כמות עוקבים גדולה, וגם נסביר איך קונים עוקבים ואיפה.

קרא עוד >>
באנר סמל אינסטגרם

קניית עוקבים באינסטגרם – למה צריך את זה ואיפה כדאי לקנות?

במאמר הבא נסביר את החשיבות העצומה של שיווק באינסטגרם ושל כמות עוקבים גדולה, וגם נסביר איך קונים עוקבים ואיפה.

קרא עוד >>
באנר סמל אינסטגרם

קניית עוקבים באינסטגרם – כך תקדמו את עמוד האינסטגרם שלכם

רוצים להגיע להמון עוקבים במהירות? הגיע הזמן לשקול קניית עוקבים באינסטגרם. המאמר הבא יסביר כל מה שעליכם לדעת בנושא.

קרא עוד >>

מפת אתר

  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • צרו קשר
  • בלוג
  • מי אנחנו ואיך זה עובד
  • מדיניות ותקנון אתר
תפריט
  • דף הבית
  • רובוט לאינסטגרם
  • צרו קשר
  • בלוג
  • מי אנחנו ואיך זה עובד
  • מדיניות ותקנון אתר

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי:

smatraffic logo

© 2021 I כל הזכויות שמורות ל-SmarTaffic

עוצב ונבנה ע"י סטודיו Marca