בעולם של היום, שיווק ויזואלי משחק תפקיד עצום. עסקים מבינים את חשיבות הנוכחות שלהם במדיה החברתית ומנסים באופן פעיל למצוא דרכים ליצור רושם מתמשך על צרכנים ברחבי הארץ.
איך הם מצליחים להשיג זאת? על ידי שימוש ברשתות חברתיות כמובן, וספציפית באינסטגרם. עסקים רבים כבר מכירים בכוחה של אינסטגרם בכל הנוגע לשיווק ומכירות. עם 800 מיליון לקוחות פוטנציאליים בכל זמן נתון, מי לא ירצה להשקיע בחשבון אינסטגרם עסקי?
אז מה מושך את כולם לעבר אינסטגרם? ובכן, בתור התחלה, זו אחת מפלטפורמות המדיה החברתית האינטראקטיביות ביותר. שלא כמו פלטפורמות מקבילות אחרות שלה, אינסטגרם משתמשת בכוחם של תמונות וסרטונים כדי לתקשר עם הקהל ולערב אותו בתוכן. הצלחה זו גם מוכחת מדעית – המוח האנושי עוקב אחר דימויים חזותיים, כמו תמונות, טוב יותר אחר טקסטים או פרוזה.
אלו כמה מהתכונות שהופכות את אינסטגרם לכל כך פופולרית:
- פיד הכולל תמונות וסרטונים
- סטורי ו-highlights
- מעורבות עוקבים (הודעות פרטיות, תגובות, לייקים)
- כלים הניתנים להתאמה אישית (פילטרים, מדבקות, אימוג'ים)
- האטשאגים
מכיוון שאינסטגרם היא אחת הפלטפורמות החברתיות המעודדות אינדיבידואליות, אקסצנטריות ויצירתיות, זוהי נקודת הפתיחה החמה ביותר עבור עסקים מכל סוג, ובמיוחד עסקים קטנים.
וכמובן שאסור לשכוח את שחקני המפתח בסיפור ההצלחה שלך של אינסטגרם: העוקבים.